2012. október 12., péntek

Szeles Csabáné - Titokzatos sziget


Szeles Csabáné
Titokzatos sziget

Ketten vagyunk, csak Te és én
Esténként az élet Titokzatos szigetén!
Ez a miénk, nem tudja senki más
Ott kezdődhet a csodás álmodozás.

Becsukom szemeim, máris ott vagyok
Ott mindig gondtalanul telnek a napok
Az éjszaka ott voltam, vártam rád
Sokszor nem tudom álom-e vagy valóság!

Itt vagyunk újra, mint minden este
Ettől minden nap jobb lesz az ember kedve
Álomvilágot építettünk magunk körül
Itt minden valóra válhat, ami máskor nem sikerül.

Nem adom fel az álmaimat soha
Az élet néha kegyetlen, mostoha
Amikor úgy érzem, hogy nagyon nehéz
Indulok a szigetre, ott vagyok, s ez elég.

Megérkeztem, itt vagyok újra
Itt tovaszáll az ami a szívemet nyomja
Miénk a pillanat, varázs
Itt azt hiszem boldog lehetek talán!

Kerestelek, mindenhol csak téged!
Amíg a szem ellát, mindenhová néztem
Távolból mintha te jönnél felém
Ez csak álom volt s felébredtem én!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése