2018. április 4., szerda

Birtyik Csaba - Ott, ahol megtalálsz


Birtyik Csaba

Ott, ahol megtalálsz


Ott,
hol mindig nyílnak a Lélekvirágok,
hol mindig találsz egy Igaz Barátot,
hol nem csak kínt lelsz, hanem Boldogságot,
ott engem is megtalálsz!


Ott,
hol nyíltan nyújtanak baráti jobbot
egymás szemébe nézve a barátok,
hol írás nélkül is szó, az adott szó,
ott engem is megtalálsz!


Ott,
hol tudják még mi az az emberi erény,
a szívekből nem veszett ki a remény,
hol tudják még mi a Hit, a Becsület,
ott engem is megtalálsz!


Ott,
hol megvan még minden tiszta érzelem,
ahol nem szégyen az Igaz Szerelem,
tisztaság van testen, lelken, szemeken,
ott engem is megtalálsz!


De
ne keress az aljas képmutatók közt,
kikből a Lélek már elköltözött!
Ne keress a gyilkos ármánykodóknál,
hol a hétköznapok része a halál,
mert ott engem nem találsz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése