2017. február 21., kedd

B. Huszta Irén - Adj nekem



B Huszta Irén

Adj nekem


Istenem, adj nekem
békét és nyugalmat,
melyben a vágy elszáll,
s eloszlik a bánat.


Istenem, adj nekem
derűt és jókedvet,
hogy megtalálhassak
minden kis szépséget.


Istenem, adj nekem
erőt, hogyha az kell,
hogy felvállalhassam
minden gyengeségem.


Istenem, adj nekem
elég bátorságot,
hogy lépni is merjek,
ha magamra találok.



Istenem, adj nekem
tisztánlátást ahhoz,
hogy Rád találhassak,
ha reménytelen vagyok.


Istenem, adj nekem
elég józanságot,
hogy ne ártsak, hogyha
használni nem tudok.


Istenem, adj nekem
nagyon sok türelmet,
hogy megértsem végre
türelmetlenségem.


Istenem, adj nekem
kitartást az úton –
messze még a vége,
sokat kell tanulnom.


Istenem, adj nekem
annyi szeretetet,
amennyit a szívem
befogadni képes.


Istenem, adj nekem
jószándékot, s tudást –
mindenkiben Téged
láthassalak, ne mást.


Istenem, adj nekem
egy biztos mértéket,
mellyel megtalálom
az igaz értéket.


Istenem, adj nekem
elég nyitottságot,
hogy megértsem ezt a
gyönyörű világot.


Végül – hogyha mindezt
megadtad már nékem,
add, hogy a háláról
el ne feledkezzem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése