2017. február 14., kedd

Siktár Éva - Tiltott, titkos kapcsolat



Siktár Éva

Tiltott, titkos kapcsolat


Miért kell, hogy titkos legyen
tiltott ez a kapcsolat,
m'ért nem lehetsz mindig velem
nem hallhatom hangodat...


Lopott órák, lopott percek
meg ne lássa senki sem!
Nekem egyre nehezebbek,
nem élek így, nem hiszem!


Veled él egy hű társ, tudom,
én nem illek a képbe,
mondd, néha eszedbe jutott,
Ő egét fesd csak kékre?


Lopott csókok, hangulatok
hisz' nem vágyom én erre,
tudod, inkább belehalok
és feljutok a mennybe!


Nem szakíthatlak el Tőle,
nézd csak a tekintetét,
sejti, hogy én vagyok Neked
és nem hisz el több mesét.


Igaza van, én sem hinném
a gyanú árnyékában,
ez nem hit kérdése rég
bizalom hiányában.


Búcsúzzunk el szépen, csendben
én kilépek e képből,
hidd el így lesz minden rendben,
szeresd Őt, ad fényéből...


Nem való ez, hidd el nekem,
nem, ez a kettős élet,
nem leszek így boldog Veled,
Te hiába is kéred!


Gyertyafényes vacsoránk,
igen, ez az utolsó
menj haza Ő ott vár Terád,
szeret téged tudom jól!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése