2015. október 27., kedd

Nagy Horváth Ilona - Most



Nagy Horváth Ilona

Most


Ha kérded, hogy vagyok,
tudom, láttam:
gondolataidba bújtan,
egyensúlyozva
valóságod szűk peremén.
Kiszorítalak magadból,
álmaidba rántalak,
s magammal,
ha indulok,
vágyad bizonytalan szálon,
mint ujjamra kötött
léggömb, lázvörös
nyomomban imbolyog.

Realitás...
te félsz,
én most felhőkön gondolkodom.

Víz. Azt mondják,
víz van odafönn apró cseppekbe
zárva,
s fény törik fehér gomolygásba,
ha kutatja bámész tekintetem...
Mégis úgy hiszem, onnan
olykor visszanéznek.
A felhők belsejében
gyermekek játszanak.
Egy, aki anyja mellett ült
a robbanáskor,
egy, ki az úton átszaladt...

Ha kérded, „hol vagyok",
tudom, nem láttad:
gondolataimba bújtan,
egyensúlyozva
hiábavalóságom szűk peremén,
kiszorítasz magamból.
Felhőkben játszom,
előttem rózsaszín,
pattogó illúziók...
Te élsz,
én éllek,
szavad zengő harang és
rózsaszirom,
álmaimba rántasz,
imbolygó, lángvörös
lázak közé.

Realitás...
nem félek.

de most felhőkön gondolkodom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése