2016. május 15., vasárnap

Antalfy István - Az én Miatyánkom



Antalfy István
Az én Miatyánkom

Atyám! Atyám vagy, én a gyermeked!
Add, hogy fohászként mondjam ki neved,
Add, hogy szeresselek hűen, nagyon,
Légy nekem több, mint bármi jutalom,
Légy egyszerűen az én jó Atyám,
Minden lépésemen vigyázz reám,
Adj tanácsot, ha problémák között
Erőtlenül, ezerszer felnyögök,
Adj fényt, ha sötétben eltévedek,
Add, hogy ne zúgolódjam ellened.

Az élet bármily fájó és komor,
Legyen bármily szükség, ínség, nyomor,
Ha nagyon fáj, hogy egyedül vagyok,
Te tedd széppé a fénytelen napot,
Terítsd aranypalástodat reám,
Feledd el minden bűnömet, Atyám!

Adj erőt, ha harcban lankadok,
Légy hű társam, ha úton vagyok,
Taníts imádkozni, mint gyermeked…
Adj hű szívet, amely téged szeret,
Te ébressz és Te altass este el,
Légy vendégem, ha szívem ünnepel,
Légy barátom, ha nagyon víg vagyok,
Légy tanítóm, kitől tanulhatok,
Légy jó atyám, ki engem szeret,
S én legyek jó, hű, igaz gyermeked.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése