2016. május 25., szerda

Leleszi Balázs Károly - Kiskoromban



Leleszi Balázs Károly
Kiskoromban

Kiskoromban meg akartam lovagolni a szeleket,
hittem, hogy kezeim bármelyik pillanatban
madarakká válhatnak,
a szúnyogcsípés helyére ikszet tettem,
párás ablaküvegre szívecskéket rajzoltam,
megszámoltam hány éves az alma,
villám után a mennydörgést,
cseresznyét raktam fülcimpámra ékszerként,
fagyit szerettem a tölcsér aljából kiszívni,
ha elestem az anyukámhoz rohantam gyógypusziért,
mosolygó napocskákat rajzoltam papírlapokra,
hittem a mesékben, hogy a jó mindig győzedelmeskedik,
szerettem az esőben sétálni és énekelni,
vagy a hóban hempergőzni, és azt gondoltam,
liliom a hó, mert tisztasága az égből való...
Ó, de jó volna újra kisgyermeknek lenni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése