2016. december 21., szerda

F. Zoltán (ILLC) - Életem .

F. Zoltán (ILLC)
Életem
 

Az életemet egy égi fotelből nézem,
Egy rozzant videó magnószalagján,
Rajta van minden jó és a rossz emlékem,
És mindaz amire nem is emlékszem már,


Történt sok sok minden ebben az életben,
Átéltem mindazt amit átélhettem,
És tudom hogy soha semmi se véletlen,
Ezt mondja az az arc is a filmemben,


Majd kérdez az úr de mit is mondhatnék?
Ennyi voltam így sodort ide a szél,
És ha felkapna és újra elvinne még,
Én tudom jól, mindent ugyanígy tennék,


Megküzdenék minden egyes percért,
Hallgatnám a világ minden baját,
Megragadnám az utolsó esélyt,
Végül újra csak eltékozolnám,


Bűnbe esnék majd pedig jót tennék,
Szeretnék és néha gyűlölnék,
Ha megbántalak bocsánatot kérnék,
És tiszta szívű emberként élnék!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése