2017. július 27., csütörtök

Kópis Eta - Vendéged voltam ...



Kópis Eta

Vendéged voltam …


Vendéged voltam
nyári napsütésben.
 
Vendéged…-  
ragyogó déli fényben.
Leszállt az éj-tündér,
feketén - csöndben,  
vendég mivoltomat -:
 rögvest elvesztettem.  
Egyéjszakás kaland  
lett álmaink vége.  
Te sem – én sem vágytunk
újabb szenvedélyre.  
Lehet, hogy szívünkben
ott maradt a tüske…,
ezért nem borul az éj  
reánk soha tört ezüstbe?  
Vendéged voltam…  
Maradtam volna az!
Csak egy barát lennél most,
és nyújthatnál vigaszt.
Mindent elvesztettünk
azon az éjszakán.
Nem lehetsz barát sem
a történtek után.
Barátságunk szétégett
a szenvedély tüzében.
Csak fájó kép maradtál:
Szívemben – Lelkemben.
Köszönöm mégis én
e kalandos estet.
Kérlek! Engedd meg:
titkon kicsit szeresselek!

*

Nyarunk emlékét szívembe rejtve.
Maradjon nekem kettőnk örök szerelme.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése