2014. április 25., péntek

Scheffer János - Várlak



Várlak


Várlak, mint a virrasztó a hajnalt,
Mint a reggeli harmatot a föld,
Várlak, mint senkit nem vártam soha,
A lelkem csak érted kiált, üvölt.

Várlak, mint kék éj a csillagokat,
Mint reszkető növények a tavaszt,
Mint elültetett magok a napfényt,
Mint repülő madár az ágakat.

Várlak mint egy hajós a parti fényt,
Amikor tenger vadul háborog,
Várom a napokat, amikor én,
Álmodban már csak veled táncolok.

Kívánom a csendet, de csak Veled,
Nagyon-nagyon a békés estéket,
Várom a napot mikor mellettem,
Talán elmúlhat minden félelmed.

Bárcsak itt lennél most, vagy én Veled,
Nem számít a hely és az idő sem,
Várok rád, hogy elmondhassam végre,
Mit gondolok bolondos szivemben.

A percek nélküled oly üresek,
Az órák oly kínosan peregnek.
A napokat, heteket számolom,
S a helyemet én sehol sem lelem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése