2017. augusztus 23., szerda

Kópis Etelka - Rózsalugas ...



Kópis Etelka

Rózsalugas ...


Rózsalugas az én Szívem.
Tápsója egy új szerelem.
Tüskeszúrt szirmaimon vércsepp,
édeskés illata gyógyítja Lelkemet.
 
Ha fájt is valaha, már rég elfeledtem.  
Aranyló tűzgolyót hord a szél felettem.  
Forró szívem - szívednek lett párja.  
Így lettünk mi ketten szerelem rózsája.  
Tőled tanultam meg szerelemmel élni.  
Tüzed lángjában - lángolva elégni.  
Két szemed tűzében magamat látom,
míg létezek, e látványt szívembe zárom.  
Rózsalugas szívemnek kis pillangók tánca,
oly kedvesen becéző, mint kezet simogatása.  
Elcsöndesül, elpilled már az enyhe szél is.  
Rád gondolva kedvesem megpihenek én is.  
Álom ami hozzád visz. Csak álom az egész.
Ajkam lassan felsóhajt - örök szerelmedért.  
Testem lángban ringatóz - csillagok ölén.  
Megmaradt az Árny nekem - Tied lett a Fény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése