2018. március 21., szerda

Adamecz László - Esti imám


Adamecz László

Esti imám



Csak te tudod Uram, hogy imádkozom
minden magyarért? Hálás szívvel kérlek Atyám,

segítsd meg őket egészségükben,
megélhetésükben, szeretetük gyarapodásában.  
Boldoggá tesz, hogy megtehetem.  
Akkor is így, amikor tudom senki nem kéri,
azokért is, akik megtagadnak, ócsárolnak,  
elesettek, reménytelenül élnek, félnek,
mert bízom benned! Hálás vagyok,  
esélyt kaptam általad reményekkel élni!
Évekig éltem a félelmekkel, kínzó fájdalmakkal,  
s már rövid volt utam a halálomig.  
Sok mindent megtapasztalhattam és kevés volt!  
Hálás vagyok, megismerhettem
az önzetlen szeretet érzését, amely hitet,  
reményt és megújult életet adott!  
Ezért kell imádkoznom azokért is akik bántanak  
szóval, tettel. Mert mindnyájan keressük az utat,  
amely félelmek nélküli. Csak reménykedem,  
hogy a szeretet érzése erőt ad a mindennapokhoz,  
bizalmat, biztonságot minden magyarnak!  
Imádkozzunk mindannyiunkért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése