2018. március 17., szombat

Komáromi János - ez a nap már


Komáromi János
ez a nap már

ez a nap nem olyan, mint a többi
az utca más ütemben dobog
ez a nap nem mondja: Semmi!
a tócsa más dallamot locsog

siklok végig a városon
nyomomban egy árny oson
éppen olyan, mint én vagyok
azt hiszem jó nyomon haladok

ez a nap már több, mint régen
valahogy más lett az is, ami nincs
ez a nap már átírja egész létem
megkerült egy sosemvolt-kincs

siklok végig a városon
nyomomban egy árny oson
éppen olyan, mint én vagyok
azt hiszem jó nyomon haladok

ez a nap keringővel indul
forog velem és szédülünk
ez a nap nem megy tovább
hová is menne nélkülünk

siklok végig a városon
nyomomban egy árny oson
éppen olyan, mint én vagyok
azt hiszem jó nyomon haladok

ez a nap eltitkol valamit
talán rólam nem is tud senki
ez a nap eltüntet valakit
talán nincs is a helyemen semmi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése