2013. március 24., vasárnap

Kondra Katalin - Utazás



Kondra Katalin
Utazás

Gyorsan robog a vonat velem.
Elsuhan mellettem a táj.
Minden változik körülöttem,
Egyik ember jön, a másik leszáll.
Múlnak a napok egymás után.
Néha az ég is tisztán ragyog.
Amikor a vonat megáll,
Nem szállok le, tovább maradok.
A végállomásig váltottam jegyet,
Sokat fizettem, de nem bánkódom.
Közben figyelem az embereket,
Mosolyt keresek az arcokon.
Gyorsan robog a vonat velem.
Az állomásokon néha megáll.
Így robogunk át az életen,
Olykor valaki mindig leszáll.
Még mielőtt tovább indulunk,
Érkezik egy újabb csapat.
Arra ki elment, már nem gondolunk,
De a helye üres marad.
A végállomás lassan közeleg.
A vonat itt végleg megáll.
Leszállok s nézem a tömeget.
Megérkeztem. Valaki vár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése