2014. május 18., vasárnap

Ádám J. Csaba - Hazaviszem ...



Ádám J. Csaba

Hazaviszem … 


Drága szemed tükrét
szívemben hazaviszem,
te már örökre vagy
nekem, s én elhiszem.


Hallom lelked csilingel
értem messze, s nem
kérdem már, hogy
szeretsz-e?


Mert ezt én már
elhiszem, s lelked,mint
képet magammal, s
szívemmel el-elviszem.


A szép reményt
vissza-vissza hozom
a boldogsággal néked,
mivel majd holnapod
örömmel megéled.


Hazaviszem aurád és
fényed, tegnapjaiddal,
napjaid, hogy szebbé
tegyem ten magammal
szép holnapjaid.


Csillagszívem legyen
éltetően fényes néked,
lelkem-lelkeddel éld, ha
szeretetem kéred.


Élj nekem,hogy vigyem-
elvigyem, hogy örökkön
őrizzem fényed, mi itt
van nálam, s
féltőn vigyázzam.


Hogy vissza adjam
lelkednek, mit el-el
hoztam, hogy érezd,
boldogító szeretet
én-én voltam.


...Haza viszem drága
szíved, s újra elhozom,
virágokkal, fénnyel,
boldogságot adok
lelkednek, ha elringat
az éjjel.


S míg élve-élek óvom
lelki képed, s őrzöm
belőled a sok szépet.


És ha egy nap már
nem dobban többé
lényedért szerető
szívem, akkor is lényed
szeretve hiszem, s
boldog fényed örökre
haza-hazaviszem.


2014. április 29.(kedd)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése