2014. szeptember 16., kedd

Ádám J. Csaba - Csillag üzenet



Ádám J. Csaba

Csillag üzenet


Találj egy csillagot, gondold,
hogy itt vagyok, gondold, hogy
szép lehet, ha majd itt leszek
veled...itt csak neked!


Nézz fel az égre majd, ha a
távolság szemedbe könnyet
csalt, hisz itt leszek veled...itt
csak neked!


Találj egy percet még, mikor
a legszebb csillag az égen
ég, s érezd úgy, hogy szívem
érted ég, oly régen ég...csak
érted ég!


Minden, mi szép elmúlhatna
mindig, de te megmaradsz
nekem, ezért szívem érted
izzik, s óvón vigyáz rád két
szemem.


Találd meg a csillagunk,
felnézünk és ott vagyunk,
csókot szerelmet itt hagyunk,
két párnak fénylünk majd, ha
meghalunk.


Utat tör a boldogság az ég
felé, szerelem száll a fény
felé...itt vagy már nekem...
itt vagyok már neked...itt
vagyok már veled...csillagként
ragyog rám szemed.


(2012. június 26.(kedd)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése