2014. szeptember 28., vasárnap

Nadányi Zoltán - Utolsó üzenet



Nadányi Zoltán

Utolsó üzenet

Boldogtalan szerettem volna lenni,
de te nem tudtad ezt. És én se tudtam.
Hazudtam én, magamnak is hazudtam,
nem tudtam én, mért nem jó semmi, semmi.

Te mást akartál. Boldog lenni. Boldog!
Együtt haladtunk mégis eleinte,
akácvirággal volt az út behintve,
de egyszer csak mit látsz? kereket oldok.

Még most is ott állsz. Azt hiszed, csak álom.
Hát hogy megértsed, hogy volt és mi történt,
hogy végre megtudd, megtanuld a törvényt,
a messzeségből visszakiabálom:

boldogtalan szerettem volna lenni
és téged is boldogtalanná tenni!
mert a boldogság nagy, nagy nyomorúság,
annál csak jobb és szebb a szomorúság!

futok tovább a tarka tollú páva,
boldogtalanság madara nyomába,
leszek még én nagy, buzgó akarással
boldogtalan! te meg légy boldog mással!

3 megjegyzés:

  1. https://m.youtube.com/watch?v=TlvwgJyKsLc

    VálaszTörlés
  2. Istenem,istenem!!! Ne légy boldogtalan , ha szomorú vagy is...

    Boldog nem leszek ,de boldogtalan se ,talán...szomorú.Az élet már csak ilyen.

    VálaszTörlés
  3. Ne fuss a boldogtalanság madara nyomába, nem szabad. Lehetsz szomorú, de ne keresd a boldogtalanságot. Annyi szépséget adsz másoknak, ez adjon erőt mindig. Van nagyobb öröm, mint másoknak örömöt szerezni ?
    S ha még értékelik is ezt, akkor boldognak kell lenned . És legyél:)

    VálaszTörlés