2014. október 21., kedd

Horváth István - Kérlek ...



Horváth István

Kérlek …


Kérlek, rám ne nézz!
Nehéz, túl nehéz!
Keresem a szót…
Bár az is aszott.


Várj még, el ne menj!
Hisz, te vagy a menny…
Itt hagysz majd, tudom…
Lelkem egy rút rom.


Fájva emlékszem,
Te voltál részem,
A sík út porán.
Itt hagysz túl korán.


Szemed sem rebben,
Bár hordtál zsebben…
Hiába kérlek,
El nem, nem érlek.


Zsongnak a szavak,
A szerelem vak.
Későn ébredtem,
Halott a lelkem.


A bánat sírom…
S te rajta szirom,
Oly lágy, hófehér,
Lelkemnek kenyér…


Keresztem görbe,
Te csaltál tőrbe…

1 megjegyzés:

  1. Nem akarok az életedbe avatkozni, de azt nem tudom megállni szó nélkül, hogy mennyire fáj nekem, mikor szomorú soraidat olvasom mindenütt.
    Én a verseidből és az általad tolmácsolt költők , írok műveiből merítettem sok-sok erőt, s tudom, hogy Te is nagyon erős tudsz lenni... Akarj élni és adni a sok szépet. Te fontos vagy sok embernek, ne zárkózz magadba!
    Kérlek ! Olvasni akarok vidám dolgokat Tőled. Meríts erőt azoktól, akik szeretnek Téged, akik látják a szép lelkedet! Bocsáss meg, ha terhedre van ez a pár sor, de tudod,hogy ezek szívből jönnek és nem érdekből.
    Maradok örök tisztelőd , és olyannak látlak, amilyennek első perctől láttalak az írásaidon keresztül .Semmit nem akarok, csak tudni, hogy vagy és élned kell másokért is, hisz erre tetted fel életed!

    VálaszTörlés