2016. augusztus 19., péntek

Torma Zsuzsanna - Ezen az úton jártam



Torma Zsuzsanna
Ezen az úton jártam

Ezen az úton jártam
Tavasszal, nyáron,
Esőben, sárban.
S ezen az úton
Csúszkáltam télen
A fagyos havon,
Az északi szélnek
Ellenálltam.

Ezen az úton jártam,
Temetőnk mellett
Néha megálltam.
Kapuja nem volt,
S látni lehetett
A domboruló
Sírhelyeket.

Ezen az úton jártam,
Reggel indultam,
S hazavitt lábam
Már esteledvén,
Munkából jőve
Kissé fáradtan,
Dombra felérve
Megpihentem.

Ezen az úton jártam,
Búzavirág nyílt,
Merre elláttam,
Útszél melletti
Búzatáblában.
Csokrot kötöttem,
S dalra fakadtam
Örömömben.

Ezen az úton jártam,
Ma már csak emlék,
Visszahúz vágyam,
S vissza is mennék,
Ha volna hova.
A kaput nyitom,
Kezem kilincsen….
Ház már nincsen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése