2018. augusztus 17., péntek

Della Mária - Mindig és mindenhol


Della Mária

Mindig és mindenhol


Anyám lágy hangja cseng a fülembe,
énekelt mindig ha vidám volt a kedve
Apám a klarinétot gyönyörűen fújta,
keze alatt megszólalt a hegedű húrja


Könnyed dallamok lelkem simogatják
Szeretem ma is a régi szép melódiát
Ha bánatos, vagy szomorú vagyok,
a zene is búsan szól mit olykor hallgatok


Ha mulatós, vidám kedvem támad,
cigányok húzzák el akkor a nótámat
Még a havy-metált is próbálom szeretni,
ha unokám és zenekara gitárját pengeti


Csendes magányomban fotelemben ülve,
fejhallgatóból szóljon fülembe halk zene
Csodás a muzsika minden formában,
szól a rádióból reggel a konyhában


Régen táncoltam, hangjára perdültem,
rockot roptam, tangóztam és keringőztem
Operába mennék, ha lenne rá pénzem,
de így csak a CD-vel, lemezzel beérem


Sokszor dúdolgatom a kedvenc dalom,
Bánat ül szívemre ha párom dalát hallom
Zene és dallam életemnek sója,
szeretném ha utolsó utamon is szólna



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése