2012. október 28., vasárnap

B. Huszta Irén - Hűség




B. Huszta Irén
Hűség
én a halál hű menyasszonya vagyok
várom hogy értem jöjjön végre s elvegyen
elmúlt a letűnt idővel mellőlem lassan
minden élet minden vágy minden szerelem

hiába kecsegtet még ködös homályba lengő

színes varázs-álmokkal olykor az élet
lenézek bénán lógó kezeimre s látom
az egykor a haláltól kapott jegygyűrűmet
elkéstem már a leendő boldogságot
bár most aranytálcán nyújtanák felém
régen nincsen erő karomban érte nyúlni
nincs bennem bátorság nincs hit és remény
szívemben már csak vak félelem van
lelkemben Istentől is elhagyott magány
testemet sikoltó fájdalom rántja görcsbe
nekem az égben sincsen megváltás talán
hogy a mennybe vagy a pokolba jutnék
s jöhetne-e jóságos öröm e hűtlenség után
nem tudom de maradok a halál menyasszonya
amíg nem kapok tőle magától feloldozást

1 megjegyzés: