2012. október 26., péntek

Szita Zoltán - A szivárvány ragyogása



Szita Zoltán
A szivárvány ragyogása
Nekem a szivárvány, vissza-vissza térő esemény az életemben. Először gyermekként fogott meg a szépsége, amikor az alföldi Gyulamező pusztán tűnt fel mint valami varázslat, mely lassan halványul az emlékezet egén ...

Meg vagyok győződve arról, hogy azok az események melyek mélyen megérintik az embert, mint a kódolt üzenetek, beépülnek a tudatalattinkba és magunkban hordozzuk tovább, aztán elég egy váratlan esemény, és a felszínre kerül minden emlék.
Amikor a városi bezártság után, családommal vidékre költöztünk, újra megtörtént a csoda!
Egy fergeteges nyári zivatar után, ott ragyogott újra a szivárvány fenn az ég kupoláján, és lélegzetelállító volt ahogy fantasztikus méreteivel átívelte az egész égboltot, mintha egy nagy katedrálisban lennénk. Az volt az érzésem mintha a végtelen tárult volna fel előttem, és mégis, összefogta az eget meg a földet ez a káprázatos ragyogás ...

De a csodának ezzel még nincs vége! Kellemesen friss volt a reggel, és ahogy kimentem a tornácra, szemem a postaládára tévedt véletlenül, és akkor vettem észre, hogy van egy küldemény benne, ami szokatlan volt ilyen korai órán. Kivettem a küldeményt, amely egy irodalmi újság, a ,,Pécsi Szivárvány? ropogós példánya volt. Jó érzés töltött el, és örültem az újságnak.
Azonban kérdések fogalmazódtak meg bennem, hogy hogyan került a postaládába, ki a titokzatos személy, aki oda tette? Láthatóan gondos kezek voltak, hisz az újság össze sem volt hajtva, miszerint egy tudatos esemény részesévé váltam ...

Azonban én, ennyi titokzatos körülmény ellenére is, szeretem a ,,szivárványt?! Ez a váratlan és kedves esemény, újfent bebizonyította számomra a szivárvány mindent átívelő ragyogását, és erejét egyaránt ... Kívánom, hogy mindig ragyogjon ott fenn az égen és a lelkekben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése