2012. október 17., szerda

Primerose - Merengek ...



Primerose

Csak sete-suta rímekben merengek....

Nincs most bennem a félelem s szégyen
Alvó ösztön ébredt s ok nélkül feléledt

Szavak, mondatok jöttek
Hangok nélkül győztek.
Alkottam tán egy képet?
Amit csak énem éltet?

Itt vagy előttem
Tested eleven s való
De mégsem érinthet kezem
Ajkam hiába szomjazó
Egy száj, mely sosem szólt,
mégis dicsért, bántott
Egy szem, mely rám nem nézett,
mégis engem látott

Csak egy érintés kéne most
Egy hosszú lágy ,forró ölelés
Összeforrt szenvedély
Melyben pár percre lélek s a test egybeér....

De mitől ez a nagy hév ?
Mi okozza bennem ?
S vajon mit érez Ő...
ki szavakkal varázsol némán
Ő! az ismert Ismeretlen?

Csend van...
Én is visszafogtam kiáltó szívemet
A nap sem csókolja a holdat
Marad egy halk sóhaj...s a távoli szeretet!

1 megjegyzés: