2012. október 19., péntek

DPanka - A kő kemény



dPanka

Nekem ne mondja senki
az élet nem harc,
ne mondja senki,
hogy semmit nem akar.

Ne mondja senki jó a világ,
hogy hazug a szív ha olykor kiált,
és ne mondja senki az élet csodás,
ha mindenkit mindig csak sírni lát.

Ne mondja senki, hogy van igazság,
mert anyagban a lét és pénzben a "látsz",
benned a jó mit sem ért gyógyszer,
nyugalom békén a hatalom csak lőszer.

Nekem ne mondja senki
az élet nem harc,
ne mondja senki,
hogy győzni nem takar.

Nekem ne mondja senki örök a nász
ha idővel másra vágysz egy "igen" után.
Ne mondja senki, hogy kegyes a sors
ha átkozod ezerszer kit hozzád sodort.

Nekem ne mondja senki
az élet nem harc,
ne mondja senki,
hogy senkit nem akar.

Ne mondja senki, hogy minden oké
ha jókedved támad és jön egy zuhé.
Ha pofon a képen vakon csillapszik
ha bűn a bűnnel látod megalkuszik

Nekem ne mondja senki
nekem ne mondja
nekem ne
nekem
ne

1 megjegyzés: