2013. július 26., péntek

Siktár Éva - Nem fejtem a titkod ...



Siktár Éva

Nem fejtem a titkod ...




Megfejtem a titkod, ha addig élek is,
mért' múlt el a mámor, mely volt drága kincs
mi történt, hisz' eddig szívedben éltem itt
megvívtunk száz csatát, talán fájna is

az emléked, de én hisz' nem küzdök tovább,
elhagyott az álmom, nem térsz vissza már
új utakon járunk, nem látunk már csodát,
lelkem darabokban, szíved itt talál

majd egy jégcsappá fagyott hideg hajnalon
nincs a forróság, mely újra lángra gyújt
megfagyott a szeretet, hagyd, én is hagyom
jeget olvasztani nem lesz több alkalom.

Nem fejtem a titkod, meggondoltam én,
minek visszahívni, ha szíved kő és jég
egyetlen üzenet, melyet elküldhetek még
titokban mást szeretsz, de nagyon boldog légy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése