2014. július 25., péntek

Kováts Péter /Skorpió/ - Hol vagy most



Kováts Péter /Skorpió/
Hol vagy most

Hol vagy most?
Mikor az éj meredélyén
rámtalálnak a hulló csillagok
És kegyetlen fényükkel
Szétszakítják lelkem védőburkát.

Hol lehetsz most,
Mikor magánypók hálójába
Tévedt szivárványpillangó lelkem
Érted kiáltott,
S megmenthetett volna
Egy mozdulatod

Merre jársz most,
Mikor agyam útvesztőit kutatják
Gyilkos valóságdémonok
Hogy rideg nemlehet-méreggel
Kiirtsák didergő tündérlényedet.

Előbb mennybe, aztán
Pokolra szálltam
Megmártóztam örömben,
S csontig hasító fájdalomban,
Hitetlen hittel rádtaláltam.
Elfordított arcod látni nem akartam!
Másra néző szemed, nem figyeltem!
Dalaim süket füledbe dúdoltam!
Megtagadott Istenhez,
Csodáért imádkoztam!
Véráztatta áldozati kövön
Lelkem porrá zúztam!
A sátánnak életem-felajánlottam!
De mindeniktől becsapatva kérdem:
HOL VAGY MOST,
Mikor már a remény is
Oly rútul elhagyott
És régen nem ragyognak rám
Bátorító csillagok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése