2014. július 18., péntek

Szabolcsi Zsóka - Haikuk



Szabolcsi Zsóka

Haikuk


Gyönyörű dallam,
ha lelked a lelkemmel
egy húron pendül.



Könnyeim hullnak:
gyöngybezárt emlékeim
hová gurulnak?



Sosem láttalak.
Arcod mégis ott ragyog
szemem tükrében.



Nem hallottalak.
Hangod mégis ott zenél
lelkem mélyében.



Hömpölygő folyó
papírhajón sodorja
emlékeimet...



Asszonyok sorsa:
életet adni, fájni,
hervadva halni.



Halk hárfafutam:
behunyt szemeim mögött
lepereg múltam.



Boldogan mennék
hozzád, ha te várnál rám
boldogtalanul.


Kölcsönkértem a
kabátod, hogy közelebb
legyek bőrödhöz.


Hiányzik nekem,
hogy én is hiányozzak
egyvalakinek.


Csordogáló csend.
Csak cseppecskék csillannak
csillagtalanul.


Csended betakar.
Gyönyörűség halk dala
pendül az éjben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése