2015. május 24., vasárnap

Kosjegyében - Pünkösdi délután; - Pünkösdi zápor



Kosjegyében

Pünkösdi zápor


Gyere mellém drága kincsem,
hajtsd ölembe fejedet,
Pünkösdnapi esőzápor
öntözi a földeket.


Sétáinkról lemondtunk már,
így sétálni nem lehet,
fojtsuk szerelemzáporban
vágyó érzelmeinket.
 
*

Pünkösdi délután



Ütött az óra
s én a parton álltam,
figyeltem a csendesen felém
futó hullámokat.


Repült az idő
szárnyakat öltött reám,
és vele utánad osontam, nem
láttam másokat.


Én csak Téged láttalak!
Pedig voltak mások is sokan,
akikkel az idő így ünnep délután
érzelmekben szaladt.


Szép virágszirmokat
bontott a szerelem tavasza,
szívünkben érzéseink-, nekünk
örökre megmaradt!


Már éjfélt ütött az óra!


Mi is mint mások még maradtunk,
boldog voltam, hogy megismerhettelek.
A távolban kivilágított vitorlák, hullámok hátán
szelték a vizet!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése