2015. december 18., péntek

Gősi Vali - Örök



Gősi Vali
Örök


a szeretet tényleg örök
valami leírhatatlan állapotban érkezik
megáll az idő mozdulatlan a világ
mondhatatlan szépségű fény közelít
a színeknek csodálatos kavalkádja ez
és semmihez sem fogható érzés
kifejezhetetlen létállapot
gyönyörű és békés
maradni akarok benne
az IDŐ sem létezik
földi mértékben semmi nem mérhető
e különös időtlenségben
ismerős fénylény közelít
megszólítom maradjon
önkéntelenül a fiamat szólítom
igen ő az a SZERETET maga
SZERETET-FÉNY

kegyelmi állapot ez hálás vagyok érte
s míg lassan a földi világra eszmélek újra
könnyű és boldog vagyok
árad a könny az arcomon
árad a szívemben az érzés
körbefon valami hófehér ragyogás
amely csak a kiváltságosoknak
kiváltságosoktól érkezhet így
ilyen éteri szépségben
már tudom hogy képes vagyok átsugározni
abba a távoli dimenzióba én is fényemet
mert mondhatatlanul szeretem holtában is
és tudom ő is örökké viszontszeret
bár nem találom
nem tudom hol van
nem értem miért halt meg
és folyton kérdezem hol vannak az angyalok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése