2015. december 11., péntek

Margot - Akkor visszatérek



Margot

Akkor visszatérek
Mikor egy új csillagot mosdat a hajnal,
Ki friss harmatban látja ma született fényét,
Akkor visszatérek, leülök közétek,
S megosztom veletek az Isten adta békét.


Hosszú lesz az az út, amit be kell járnom,
Hogy lelkem tisztaságát újra megtaláljam.
Eddig földi gonosz fekete bugyrában,
És nem a szeretetnek otthonában háltam.


Könyörögve kértem, azt, hogy szeressetek,
Tévelyegtem, s botoltam, mint annyian mások.
De kihasználtak, elfordultak tőlem,
Kik magukról hirdetik, hogy ők messiások.


Annyiszor nyújtottam könyörgőn a kezem,
És lobogott bennem az emberbe vetett hit,
Ám elveszett, nincs már, bárhol is keresem,
De még kell, hogy találjak, egy tiszta valakit.


Leülök melléje, s feloldozást kérek
Minden bűnöm alól, mit hajdan elkövettem.
Ádám, Éva vétke átokként ül rajtam,
Istennek Báránya, hát te ítélj felettem.


Méltó vagyok-e, hogy emberek közt éljek,
Vagy kövessem tovább a hajnalcsillag fényét,
Hogyha megbékéltem, nyugalmat találtam,
Leülök, s megosztom ezt a megszentelt békét.

2 megjegyzés:

  1. https://m.youtube.com/watch?v=qNW5dS1J8Sc

    VálaszTörlés
  2. Keress és találsz ,aki megért , de nem vagy bűnősebb, mint más . Bocsáss meg magadnak , Isten rég megbocsátott,ha volt mit . Legyen béke a szívedben , hisz Te annyi embernek adtál lelki békét .

    VálaszTörlés