2017. november 28., kedd

Siktár János - Miért van az ...



Siktár János
Miért van az …

Miért van az, hogy a ma emberének
nem jelent mást ez a szó, hogy barát,
semmi egyebet csupán csak áltatást?
nincs kit magoktól jobban szeretnének.
A barátom vagy, nekem azt mondod,
lehet, hogy most nem szólsz hazugságot,
de lehet ez mégis hazugságod,
nem, hiszen mert jól vagyok mondom,
akkor gyere, ha magam alatt vagyok,
hiszen barátság jobban látható,
hogyha az nagy bajban is tartható,
tudhatod, hogy én barátod vagyok.
Sok sok olyan embert ismerek,
ki önmagán kívül mást nem szeret,
de olyat is akinek van kedvese,
akit ő magánál jobban szeret,
de először mégis őt bántja meg,
ám megbánja, és sír szégyenébe',
hogy könnyet csalt kedvese szemébe,
s hogy miért tette maga sem érti.
Mondd mivé lesz a világ, mivé lehet,
ha nincsen szívetek, ha nincs szeretet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése