2018. július 15., vasárnap

Pataki Glica - Harmatcseppek


Pataki Glica
Harmatcseppek - Első találkozás

Tudtam, hogy itt vannak, gyermekkorom szép világában, de még nem volt szerencsém találkozni velük. Egészen más dolog hírből hallani valamit, mint személyesen meg tapasztalni, és az események részesévé válni. Mihálynak köszönhetően sokat tudtam az erdők mélyén meg húzódó titkokról. Amikor én még kislány voltam ő nagyfiúnak számított előttem. Négy évvel idősebb, okos, értelmes gyerek, igazi játszó pajtásnak való. A nyári nap melege boronált össze minket három hónapra, a gondtalan vakációra. A fiútestvérek a fővárosból érkeztek a vadászkastélyba, én pedig a közeli kis városból. Dél előtt hárman játszottunk a patak vizében, gátat építettünk, és a sziklák mélyedéseiben cigányhalakat fogtunk. Nyári zápor után a kukoricatáblák végében meg állt a langyos víz, akkor pedig ebihalakat gyűjtöttünk befőttes üvegekbe. A park szélénél, ahol a tölgyes erdő elfogy, fa rönkökből kuckót építettünk, aratás végeztével a bála volt az építő anyagunk. Soha nem talált tétlenül az Ördög.

….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése