2012. november 16., péntek

Mirian - Válas(s)z



Mirian
Válas(s)z 

Kérdés sem kell
Színt vallok egészen
A sors ütése
Elért engem
Nem vagyok kivétel!
Mondod: csended szégyen!
Meglehet, hisz
Szívem új világot festett
Ha nem is jobbat… szebbet
Csak legyen miből élnem.
Az én szememre
Is hullott a bánat leple
Az én lelkembe mégis
Csak néha költözött be!
Elzavartam?
Persze!
Helyettem nincs senki
Ki lépéseim tette.
Egyetlen kincs
Mi megmaradt azóta
Mosolyom
Mely nem ment háborúba.
Politika, államkincstár
Üres bukszát turkál
S hazánkfia tétlenül áll
Fejben sem számol már!
Hitel-hitel hátán
Mind a vállát nyomja
˝Biztatásul˝
Postásunk is
A jó hírt gyalog hozza.
Nincs bicikli
Csak lukas gumi
Vállán jó nagy táska
Csekkel teli
Mit vár az egész utca.
Bennem mégis
Lelhetsz kis vigaszra
Nincs már semmim
De mosolyomból kaphatsz.
Sokat nem ér
Bár bankban elfogadják
A kínnal sorban állók
No´ de nem a pénztár!
Az én világom
Szabad madár otthon
Melyre semmit nem adózom
S kérdőívek nélkül
Alternatív adományként osztom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése