2012. november 24., szombat

Szuhanics Albert - Virágeső



Szuhanics Albert
Virágeső

Virágesőt küldök én neked,
minden virág ünnepel veled.
Táncra kelő szirmok árja int,
ha szép szemed reájuk tekint.

Virágeső hull az égből rád,
mindegyik friss, harmatos virág.
Az illatuk áramlik tova,
ahová száll boldogság hona.

Virágeső a szeretetem,
maradjon meg, amíg élsz velem!
Azon túl is áldjon meg az ég,
azt kívánom, mindig boldog légy!

Virágesőt küldök te neked,
együtt nézem azt én te veled.
Táncra kelünk, hull a sok szirom,
lágy keringő virágszirmokon...

Virágeső-illat bódít el,
s a külvilág megszűnik ha kell.
Hullt szirmokon fénylik lábnyomunk,
ébren vagyunk, vagy csak álmodunk?

Virágeső, száll a sok szirom,
míg véled én hűs pezsgőt iszom.
Nefelejcs-ár, kékíti egünk,
nárcisz kórus énekel nekünk.

Virágeső, margaréta hull,
s itt megannyi rózsaszál virul.
Száz orgona és akácvirág,
önzetlenül ontja illatát...

Virágesőt küldök én neked,
így kívánok hosszú életet!
Minden vágyad, adja meg az ég,
kívánok sok boldogságot még!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése