2013. április 16., kedd

Komáromi János - velem volt



Komáromi János /Koma/
velem volt

velem volt amikor léptem
velem volt amikor féltem
és mégsem kértem én
hogy legyen az enyém

velem volt amikor éltem
velem volt és mégsem kértem
hogy legyen jó hozzám
hogy legyen jó hozzám

velem van most is és az enyém már
velem van most is és csak reám vár
mert mindig úgy szeret
ahogy nem is lehet

velem van és más nem is kell
velem fekszik és velem kel
mert mindig úgy szeret
ahogy nem is lehet

velem volt bár nem is láttam
velem volt de nem találtam
és nem értettem én
hogy ő már az enyém

velem volt amikor éltem
velem volt de mindig féltem
hogy képzelem csupán
hogy képzelem csupán

velem van és mindig is velem volt
velem van a sorsunk rég összeforrt
és most is úgy szeret
hogy jobban nem lehet

velem van és ez a kezdet
indul egy boldog évezred
mert mindig úgy szeret
ahogy nem is lehet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése