2013. április 14., vasárnap

Siktár Éva - Szép az élet ...



Siktár Éva

Szép az élet ...


Szép az élet ragyognak a csillagok,
nincs más Neked, hívtál engem, itt vagyok
melletted én amíg élek, higgy nekem,
úgy érzem, hogy egész lényed szeretem


Nem találod most a helyed, rossz Neked,
mit tegyek, hogy újra gondold életed?
Elrontottad, arra kérlek, sose bánd,
én leszek, ki édes álmot hoz reád


Azt mondod, hogy minden ember hazudik?
Igaz ember soha meg nem alkuszik?
Dehogyisnem, hogyha szívét marja bú'
hazudik az erős is, csak halk szavú.


Hideg ágyad, elhagyott a kedvesed,
nem suttogja szerelmesen a neved,
összetörte szívedet egy perc alatt,
hazudott és nem kérdezte, hogy szabad?


Szeretlek én akkor is, ha nem szabad,
mást szerettél, csalódtál egy perc alatt,
úgy imádlak mindig itt leszek veled
szerelmesen suttogom a nevedet!


Felejtsd el az álnok kígyót, hazugot,
megtiporta lelkedet, csak hazudott,
Sírj csak csendben, fejecskéd a vállamon,
zokogj halkan, megszűnik a fájdalom.


Nézz reám és boldog leszel, én tudom,
együtt megyünk ezután hosszú úton,
Te vagy nekem legfényesebb drágakő,
érintelek, s ettől csak a vágyam nő!


Ne szalaszd el, itt a boldog pillanat,
nálam nélkül nem találod önmagad,
vigyázok Rád, amíg élek szeretlek,
meggyógyítom én a fájó lelkedet!


Szép az élet ragyognak a csillagok,
nincs más Neked, hívtál engem, itt vagyok!
Szeretetem lángra gyújtja szívedet
ettől soha szebb életed nincs Neked!

1 megjegyzés: