2013. április 14., vasárnap

Szomorúfűz - Álarcok nélkül - Az élet óceánján ...



Szomorúfűz

Álarcok nélkül - Az élet óceánján ...


Az élet szép. Higgy nekem. Megéri, hogy megszüless, még ha fájdalmas is olykor. (...) De mindig tartsd eszedben, kis barátom, hogy holnap megvirrad, és új nap kezdődik. Az élet sehol nem áll meg. Ne zavarjanak meg azok a nyomorultak, akik úgy meghúzzák a lelküket, mint a hátizsák száját. Az ember olyan, mint a fa. Virágzik, gyümölcsöt hoz, lehullatja a levelét, aztán kezdi elölről.

- Alkyoni Papadaki -



¤

Álarcok nélkül élek. Szegény vagyok, de van hű, szerető szívem.

Fájdalmaimat könnyes pilláim mögé rejtem.

Csendesen élem mindennapjaimat.

Az irodalommal, a zenével kitárul számomra a világ.

Meghitt szeretettel ölel magához, szebbé téve életemet.

Utam csendes léptekkel ér véget.

Múlt pillanatok, emlékek közt bolyongok a változóban.

Dallamok, melódiák kísérnek, váltakozva fájón vagy örömben.

Meleg fények, hideg szél érintett, simogatták arcomat.

Már elhallgatom mindazt, mi fáj. Emlékeimben a szépre gondolok.

Köszönöm, hogy élhettem.

1 megjegyzés: