2013. november 17., vasárnap

Kondra Katalin - Ima



Kondra Katalin

Ima 

Uram te kivágod a nem termő fát

És ledöntöd a bálványokat.

De mért nem fogod be a szám,

Mikor rád szórom szitkomat?

Újra elülteted a szőlővesszőt,

Mindig adsz egy új esélyt.

Pedig én magam elől is

Futva menekülök feléd.

Ha eléd kéne most állnom,

Félnék. De nem haragod miatt.

Bűneim miatt szégyellem,

Síratom magamat.

Mivé lennék nélküled Uram?

Ki fogná meg akkor kezem,

Ha szakadék fölött meginogva

Zuhanni kezdenék hírtelen?

Reményt adtál nekem.

Hiszem igéd minden szavát,

Mivel tudom, hogy Te

Vársz rám odaát,

Már nem félem a halált.

Csak adj még egy kis időt,

Még egy kis kenyeret.

S áldom naponta ezerszer

Ezért nevedet.

Még dolgom van a földön,

Kicsi gyermekeimnek,

Én vagyok most minden,

Mi ember lehet.

Bár sokat kértem,

Csak még egy apró mondatot,

Akarom, hogy legyen meg

A Te akaratod.

1 megjegyzés: