2018. szeptember 12., szerda

Ligeti Éva - Indulnék


Ligeti Éva
Indulnék

Rágógumiként nyúlik utánam a múlt.
Még emlékszem rá, hogy voltak barátaim,
és feszegettem a saját határaim -
miközben jó pár kapcsolatom elavult.

Sokszor próbáltam másoknak megfelelni,
mindenkinek a jobbik arcom mutattam,
közben magamban a hibákat kutattam,
valószínűtlen volt másokat überelni.

Belefáradtam a zord mindennapokba.
Szűkölő énem is naponta elveszett.
Helyettem mindent valaki eltervezett.
Így nem mentem bele az adok-kapokba.

Mára már minden mozdulatom tétova,
csak bóklászolok a szobámban egyedül.
Hallom a házban valaki épp hegedül.
Most nincs semmi kedvem. Nem megyek sehova.

Talán majd egyszer hátára vesz a holnap,
s megzabolázott csikó lesz a félelem.
Merész álmokat szőve élem életem,
míg a gondjaim másfelé  lovagolnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése