2018. szeptember 26., szerda

Pákozdi Sarolta - Gondolj rám


Pákozdi Sarolta
Gondolj rám

Gondolj rám, ha nem megyek!
Haragszom vagy baj lehet
velem, letelt az életem?
lehetséges felelet,
hogy feledtelek.
Gondolj rám, szerettelek,
nem haragszom, baj lehet.
Nem feledtelek,
el sem temettek.
Gondolj rám tavasszal, ha
nyílnak már az orgonák,
illatával üzenek neked,
kérlek, ne feledj!
Gondolj rám, ha jön a nyár!
forrón tűz a napsugár,
mosolyában én is ott leszek,
sugarat küldök neked.
Gondolj rám, ha szürke köddel
homálylik az őszi felleg,
esőcseppel felüdítlek.
Szőlő mustja édesít,
kedvet fényesít.
Gondolj rám, ha hóbundát
terít rád a téli szél.
Karácsony szent ünnepén
csendes éjt kívánok én.
Gondolj rám,
én megköszöntem,
veled együtt felrepültem
a barátság-hegy ormára,
Letekintünk a világra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése