2018. október 18., csütörtök

F. Zoltán - Az érzések ereje


F. Zoltán

Az érzések ereje


Hiába vagy bátor, ha nincs is mitől félned,
Hiába vagy erős, ha ez a legfőbb gyengeséged,
Hiába a hosszú út, ha nem létezik cél,
Hát adj nekem értelmet, adj egy kis reményt,


Add meg nekem a perceket,
Add meg nekem az érzéseket,
Mindent amitől ebből a darab húsból,
Egy lélekkel telt embert alkotsz,


Add meg nekem a vágyakat,
Hogy átszakítsák a masszív gátlásokat,
Melyek megbénítják a szívemet,
Had érezhessem végre, hogy élek,


Ha velem vagy az idő nem áll többé,
Elgázolva minket válik sosem volt köddé,
És egy olyan örökérvényű háborúba hív,
Mit az elmúlással szerető szívünk vív,


Hát add meg nekem a kicsiny szikrát,
Mi fellobantja bennem a máglyát,
Hogy béklyóimat a tűzbe vethessem,
És a rémálmaimmal hamuvá égessem,


Ha velem vagy az idő nem csak ámít,
Élni, szaladni, küzdeni, szeretni csábít,
Az erős érzelmeimből lesz a pajzsom,
S a szeretet kardjaival vívom harcom!


...mindennapi harcom...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése