2014. január 7., kedd

B. Huszta Irén - Álom és ébredés



B. Huszta Irén

Álom és ébredés

Álmomban velem voltál megint
S én ismét nagyon szerettelek
Veled sétáltam ma odakint
Lelkem szállt mint a falevelek

 
Arany fényeknek lágy sugarában
Fürödtem – szerető szívednek hála
E szép október végi nyárban
Együtt sütkéreztünk nálad


Melege újra lángra gyújtotta
Már-már kialvó szerelmedet
Ölelésre tárult karod nyújtotta
Puhán óvó fészek-melegedet


Mondtad – már fáj hogy próbáltál
Felcserélni a szépségre engem
Az ábrándokban mégsem talált
Megnyugvást lelked – de énnekem


Már tudod – mennyi kínt okozott
A te buja álomkergetésed
Csak a fájdalmad fokozódott
S nem ölelt át senki sem téged


Testedben is megrokkantál már
Szívedben is a magány lakott
Szerelmemben most sem csalódtál
Árva lelked újra csak otthont


Keresett s talált hű szívemben
És ajkad szenvedéllyel csókolt
Könnyezve ígérte – nem hagysz el engem
Túljutottál már minden álmon


Ez egyszer bocsássak még meg – kérted
Hiszen láthatom – a hűtlenséged
Te sokkal jobban megszenvedted
Ám nem hihettem – hát felébredtem

1 megjegyzés: