2013. október 23., szerda

Október 23.



 
Október 23



Ünnepen ünnepi szeretet
legyen bennem és veled...
Ünneped emelje lelkedet,
szolgálja üdvösségedet...


/Mysty Kata/




Október 23-a, az 1956. évi forradalom és szabadságharc kezdetének, valamint a Magyar Köztársaság 1989. évi kikiáltásának napja.





Bodó Csiba Gizella

Október



Hazámért mellem nem döngettem,

„Csak” hűségesen szerettem!

Semmiért Őt el nem hagytam,

Mint Anyám kötényébe kapaszkodtam.

Úgy szerettem, mint Atyámat

Nehéz öröm volt, s könnyű bánat.

Szerettem mint táplálékadót,

Mi befogadja majd a porladót.

Természetes a büszke alázat,

Egyszerűen csak szeretem – hazámat!

3 megjegyzés:

  1. Köszöntelek benneteket, örömmel barangoltam köztetek nemes Tollforgatók.Gratulálok Szomorúfüz a Remek összeállitáshoz .Nagyon méltó megünneplése 56-os Forradalomnak és Szabadságharcnak .Fejet hajtok a Hösök és áldozatok emlékének.

    VálaszTörlés
  2. Kedves István! Köszönöm, hogy meglátogattál - köszönöm méltatásodat és köszönöm megemlékező versedet. Szeretettel ölellek - Szfűz

    VálaszTörlés