2016. szeptember 26., hétfő

Siktár Éva - Hosszú volt a perc ...



Siktár Éva
Hosszú volt a perc...

Mindent elfeledsz, ami a múltban volt és oly' mesés
m'ért nem hiszed el, amit adhatsz nekem már kevés,
a gondjaidat most már feledem.
Nem hittél nekem, pedig én csak is neked léteztem, feledni ha tudsz, nem kell a különös kis fény nekem, ha nem érzed mennyire várlak, úgy fáj, hogy többé már nem látlak, boldog lesz a perc, ha mégis visszajössz hozzám! Keresem a szád, ami még elmondja, hogy úgy szeretsz, minden éjszakán, mikor azt mondtad, hogy nem feledsz, gondjaimmal együtt eltemetem. Elhittem neked, pedig ha igaz lényed felfeded, elkerül a bú, és tudtam volna, nem szerethetlek hisz nem érzed mennyire várlak úgy fáj, szíved lakattal zártad, de kívánom, hogy boldog légy Te majd nélkülem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése