2018. március 27., kedd

F. Zoltán /ILLC/ - Te vagy!!


F. Zoltán /ILLC/

Te vagy !!


Szeretni jó, mondá az úr,
S téged küldött ajándékul,
Hogy meg tudjam én is,
Milyen az mégis,
Ha valamit is érzel,
Nem csak seb nélkül vérzel,


Felkavaró vad vihar vagy,
De menedéket csak te adhatsz,
S nem akarok már vérezni,
Csak veled együtt létezni,
Tekintetedtől megveszni,
Kék szemeidben elveszni,


Látni akarom gyönyörű arcod,
Mindent elsöprő vadságod,
Köszönöm hogy érezhetem,
Milyen ha elakad a lélegzetem,
Mindig keresem a pillantásod,
Imádni való mosolygásod,


Elvarázsolsz minden percben,
Ha nem is értem akkor is érzem,
Hogy itt vagy végre, és megjöttél,
Szívembe végleg beköltöztél,
Eltalált hát Ámor nyila,
S ha kérdem mért? ezt válaszolja:


MERT!!! NEKEM...


TE VAGY a leg-legszebb!!
VELED a vihar is csendesebb,
TE VAGY, aki a perceknek értelmet ad,
AKIvel szebb minden pillanat,
BELŐLED soha nem lesz elég,
Örökre szerelmes leszek BELÉD!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése