2018. március 21., szerda

Siktár János - Vágyom a fényt ...


Siktár János

Vágyom a fényt...


Körülöttem most mindenki normális,
mindenkinek van mért örülnie is,
én is itt vagyok ilyen szerencsésen
 
csak én vagyok egyedül szerelmedben,  
vidáman élek szerelem ködében.


A szerelem körbeölel s nem ereszt,
nem enged többet a sötétségbe sem.
Jobb itt neked és nekem, súgja halkan
és én hiszek neki, mert igaza van
ellenvetésként már nincs is több szavam.


Nekem már soha sem sajognak sebek,
s nincsenek énrajtam semmilyen hegek.
Megyek a fényre, s hallom a szép dalod
mert a Napsugár újra reám ragyog,
s már nem tudok mást, hisz szerelmes vagyok!


Vágyom a fényt tudom, hogy elérhetem
sorsom szerelemmel, e fény kell nekem,
víg örömökre ítéltetett szívem,
már semmi sem változhat nem veszítek,
bátorságom, szerelemből merítem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése