2015. január 20., kedd

Vadrózsa - Lelki szivárványom



Vadrózsa

Lelki szivárványom


Lelkemben megtört fények
íve rajzolódik,
ragyogó színei mögött
ott vagyok.
Várnak rád titokban
a hívó holnapok,
hogy tiszta szemmel lásd:
Milyen vagyok?!


Nézd!


Vörösen izzik
áramló szenvedélyem
és az álarcát váltó,
csalóka szerelem.
Hű társam
az együtt érző,
piroslón mosolygó szeretet.


Narancs-fényű örömöm
sugara halovány,
magányos nélküled.
Éltető fényedre vár!


A hitem sárgában tündököl,
benne Isten és az angyalok.
Életem végig kísérik,
amíg reményem útján
lassan, ballagok.


Zöldben mutatja magát
a várakozó nyugalom.
Rengeteg csatát vívott,
mire hozzám visszatért,
hogy őrizze tovább
a lelki békét.


Könnyed kékben néz rád
a képzeletem,
tenger és felhők között száll,
de visszavárja
a rideg világ.


A szomorú indigó,
ezer sebtől vérzik,
fájdalomtól súlyos,
gyász- könnyekben
fürdik.


Utolsóként csillog az ibolya.
Bűnbánón imát suttog,
a mennyekig röpül,
ahol a végtelen
szeretet ül.


Önzetlen szereteteddel
majd látod,
ilyen az én
lelki-szivárványom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése