2015. január 27., kedd

Siktár Éva - Nem kell fény Neked?!



Siktár Éva

Nem kell fény Neked?!

Szemeidben nem láttam a világot,
azt gondoltam, szíved, lelked kitárod
csalódni, ó benned, vajon m'ért kellett?
elfelejtem hangod, ne hívj, nem szeretsz!

Nem csaphatsz be többé, mert jól ismerlek
elfordítom fejem, hiszen mit tegyek?
Nem búsulok, ne hidd, mert nem tehetem,
milliónyi csillag ragyog felettem.

Simogatva lágyan szólít nevemen,
azt suttogja halkan, Te legyél velem.
Édes pici csillag úgy vigyázok rád,
nálam nélkül nem lesz többé éjszakád!

Drága gyöngy az élet, élni érdemes,
megkopott kis gyöngyöm, én úgy féltelek,
napsugara játszik íriszem fölött,
nem hull többé könnyem, elfelejtelek!

Új életet kezdek, nem lesz szereped,
különben sem kell már, intek, el veled!
Meggyötörtél százszor, szíved szikla, s kő
fájdalmam a múlté, ne hidd, visszajő'

Csillagok közt élek, vígan dalolok,
Neked ott a földön mindent ott hagyok,
játszadozzál csendben, az az életed
sötétségben élni, nem kell fény neked!

1 megjegyzés: