2016. január 22., péntek

Ádám J. Csaba - Ha egyszer nem leszek -



Ádám J. Csaba /Jessie/
- Ha egyszer nem leszek -

Ha egyszer többé nem leszek,
akkor szép lelked tengerébe
veszek, s megtalálom végre majd
benned, amit keresek.

Lesz majd benne tiszta fény, mit
mindig - mindig vágytam én,
részed leszek már, mint őszinte
és igaz remény.

Ha egyszer nem leszek, benned
majd tovább - tovább létezek, s
boldog maradok, mert szíved
drága - drága csendjében élhetek.

Ringva - ringok majd lelkeden,
álmodok - álmodó csodás
csendeden...
szép szívű - szép színű édes
szerelmeden.

Akkor majd fényedtől égjen
mivoltom, mit néked dalommal
éltetnék, ha egyszer többé-többé
már nem - nem lennék.

Világi szívemben, virág nyíljon
akkor boldog kedvednek, hogy
örökké érezz engem angyali
szerelmes - szerelmednek.

S, ha egyszer nem leszek,
csuda létet véled én nem
feledek, hisz örökké te
maradsz már, kit én
szívemből - szívemből szeretek.

Mert tudni fogom majd, hogy
érted élhettem, s volt bennem
szívből jövő léti - lét, mivel
néked - néked léteztem.

De majd tovább - tovább
létezem, tükörkép szépeden,
drágán csillogó csillag
fényeden, végtelen időkön
át,hogy örökké-örökké
bennem élve - élj énnekem.

És újra és újra ringva-ringok
majd csillag holdadon, örök
álmom szép lesz oly nagyon,
lelked szép fényébe örökre
elveszek...ha egyszer többé
nem - nem leszek.

(2015. március 20.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése