2016. június 26., vasárnap

Grimm Pálffy Piroska - Ha keresel ...



Grimm Pálffy Piroska
Ha keresel …

A könnyeim mind elsírtam,
csodálkozom hogy kibírtam!
Nefelejts-rét virul a szívemen.
Ápolom, dédelgetem,
megbocsájtani nem tudom sohasem,
Művész-sorsom terhét lázadón viselem és vádolón.
Már nem vagyok ismeretlen, rámismer
a Világ, a Hon.
Már sajnálnak sokan. Nagyon.
Varrott Meséim már Halhatatlanok,
mesélnek helyettem.
Ha keresel rámtalálsz a Bánatban,
a Szenvedésben,
az őszi napsütésben, a síró éjben
hol elkajtatok.
Már nem keresem a Boldogságot,
már nem találom sehol.
Kis árva virág, lehulló levél, csupasz faág,
eső-csepp fodrában rám találsz, Te vársz.
A magyar mezőkön, szétnéz ezer szem,
sír a délibáb. A szőke árvalány-haj fájón.
A Jó jutalmát elnyeri egyszer,
Büszke leszek, hogy itt születtem,
itt ezen a tájon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése